Betalen
Hoe werkt het bestellen en betalen
Betaal uw nieuwste aanwinst op de manier dat u het liefst doet, betalen kan bij ons met:
- iDEAL
- Bancontact/Mistercash
- Paypal
- Visa
- Mastercard
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw pakket z.s.m. voor u klaarmaken, indien u heeft gekozen voor ‘Ophalen in de winkel’ dan zullen wij u een e-mail sturen zodra deze voor u klaar staat.
- iDEAL
- Bancontact/Mistercash
- Paypal
- Visa
- Mastercard
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw pakket z.s.m. voor u klaarmaken, indien u heeft gekozen voor ‘Ophalen in de winkel’ dan zullen wij u een e-mail sturen zodra deze voor u klaar staat.
Verzenden
Hoe werkt bezorgen en afhalen
Bezorgen: Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uw bestelling wordt bij u thuis afgeleverd door de pakket service van GLS. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw pakket klaar maken en zo snel mogelijk aanmelden bij onze pakketservice. Indien u vóór 12:00 besteld wordt uw pakket diezelfde dag nog overgedragen aan onze pakketservice. (vertragingen i.v.m. feestdagen en niet meegerekend). Zodra wij uw pakket overdragen aan GLS ontvangt u een e-mail van GLS met meer informatie omtrent het afleveren van uw pakket.
Afhalen: U kunt uw bestelling altijd op komen ophalen in één van onze winkels. Het kan voorkomen dat uw bestelde items vanuit meerdere winkels verzameld zullen worden, in dit geval zullen wij uw bestelling verzamelen en u contacteren zodra deze beschikbaar is.
Afhalen: U kunt uw bestelling altijd op komen ophalen in één van onze winkels. Het kan voorkomen dat uw bestelde items vanuit meerdere winkels verzameld zullen worden, in dit geval zullen wij uw bestelling verzamelen en u contacteren zodra deze beschikbaar is.
Wat zijn de levertijden & verzendkosten
Bestellingen in NL = gratis vanaf €50,-
Bestellingen onder €50,- = €6,75 via GLS (NL/BE/D)
Bestellingen onder €100,- = €6,75 via GLS (BE/D)
Bestellingen vanaf €100,- = gratis (BE/NL/D)
Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit een ander land, gelieve contact op te nemen via mail op info@shopnoir.nl.
Voor Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden): Bestelt u op werkdagen vóór 12.00 uur, dan heeft u de bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. (Bestellingen die geplaatst worden in het weekend, worden op dinsdag geleverd.)
Voor België/Duitsland (of indien u in een ander land woont): Bestelt u op werkdagen vóór 12:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag verzonden, bestellingen die na 12:00 worden geplaatst worden de eerstvolgende werkdag meegegeven met onze pakketdienst.
Bestellingen onder €50,- = €6,75 via GLS (NL/BE/D)
Bestellingen onder €100,- = €6,75 via GLS (BE/D)
Bestellingen vanaf €100,- = gratis (BE/NL/D)
Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit een ander land, gelieve contact op te nemen via mail op info@shopnoir.nl.
Voor Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden): Bestelt u op werkdagen vóór 12.00 uur, dan heeft u de bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. (Bestellingen die geplaatst worden in het weekend, worden op dinsdag geleverd.)
Voor België/Duitsland (of indien u in een ander land woont): Bestelt u op werkdagen vóór 12:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag verzonden, bestellingen die na 12:00 worden geplaatst worden de eerstvolgende werkdag meegegeven met onze pakketdienst.
Retourneren
Hoe werkt retourneren
Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Indien u wenst een product te retourneren kunt u er voor kiezen om gebruik te maken van de herroepingstermijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen. Als u gebruik wilt maken van uw recht op een herroepingstermijn van 14 dagen, storten wij het geld terug van zowel het product als de verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde items (mits de betreffende producten onbeschadigd, niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt zijn en voorzien van de originele verpakking en info/prijskaartjes).
Oorbellen, Lingerie en Badkleding kunnen in verband met hygiëne niet worden geretourneerd. De kosten voor het terugzenden van het betreffende product komen voor uw eigen rekening. Gelieve gebruik te maken van het bijgeleverde retourformulier zodat wij z.s.m. het resterende bedrag kunnen terugstorten op uw rekening.
Oorbellen, Lingerie en Badkleding kunnen in verband met hygiëne niet worden geretourneerd. De kosten voor het terugzenden van het betreffende product komen voor uw eigen rekening. Gelieve gebruik te maken van het bijgeleverde retourformulier zodat wij z.s.m. het resterende bedrag kunnen terugstorten op uw rekening.
Algemeen
Hoe zorgt Noir voor mijn online veiligheid tijdens het winkelen
Wij vinden het beveiligen van uw privacy erg belangrijk. Daarom hebben wij, inclusief de pagina’s waar u uw persoonlijke gegevens invult, goed beveiligd. Al uw gegevens zijn gecodeerd met een SSL (Secure Socket Layer) protocol. Dit protocol zorgt ervoor dat geen ongeautoriseerde partij uw gegevens kan bekijken. Shopnoir.nl gaat zeer voorzichtig om met uw gegevens. Wij beheren alle gegevens zelf en zullen deze nooit ter beschikking stellen aan derden, tenzij u daar expliciet toestemming voor heeft gegeven. Als u iets heeft besteld worden alleen adresgegevens doorgegeven aan de pakketdienst, die de levering van het pakket verzorgd.
Is het product ook nog in andere kleuren verkrijgbaar
Op onze website kunt u onder het kopje kleur zien of er op het moment andere kleuren van het item beschikbaar zijn. Echter krijgen wij iedere week nieuwe items binnen dus houd altijd een oogje in het zeil voor nieuwe kleuren en prints!
Hoe valt de kleding qua pasvorm
Bij ieder item op onze website proberen wij zo duidelijk mogelijk aan te geven hoe een item valt, indien dit niet is gedaan kunt u ervan uitgaan dat de maten normaal zullen vallen. Als u enige twijfels heeft over de pasvorm en uw maat dan kunt u altijd contact opnemen met info@shopnoir.nl.
Het product dat ik zoek is niet meer op voorraad, kunt u mij helpen
Helaas zal het voorkomen dat items uitverkopen. Indien het product dat u zoekt op onze website niet meer in uw maat voorradig is, kunt u altijd contact opnemen met onze winkels via info@shopnoir.nl Onze collega’s zullen u kunnen informeren of- en wanneer dit item weer voorradig zal zijn. Wij kunnen echter niet garanderen dat dit product altijd weer terug op voorraad komt.
Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen of annuleren
Momenteel is het niet mogelijk om je bestelling in ons systeem na het plaatsen te wijzigen. Wel kunt u een e-mail sturen of bellen naar onze winkel met uw orderinformatie, mocht het zo zijn dat wij uw bestelling nog niet in behandeling hebben genomen dan kunnen wij altijd kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Helaas is er geen garantie dat een bestelling kan worden aangepast.